donderdag 2 december 2010

Snif snif...

Goedemorgen! Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de reacties die ik krijg op mijn vorige blogjes. Nooit gedacht dat het al 'zo goed' zou gaan lopen. Ik probeer ook zoveel mogelijk op jullie te reageren.

Vanacht werd ik wakker met een irritante kriebel in mijn keel. Sinds vandaag is er dus ook nog eens een gezellige hoest bij gekomen. Waarom ook niet? Ik denk dat ik een flink griepvirusje te pakken heb en kan dus ook niks anders doen dan nu maar gezellig met mijn laptopje op de bank (en een warme deken) uit te rusten. Ik vind dat altijd zo lastig om helemaal niets te doen, ook al voel ik mij hondsberoerd. Dus dan maar een beetje internetten, films kijken en aan hem denken.

Ik keek net naar buiten en ik zie dat het hier al weer sneeuwt. Er ligt hier al een behoorlijk pak sneeuw. Mijn hondjes vinden het geweldig, vooral de jongste. Als ik mij dit weekend wat beter voel dan ga ik even met ze spelen in de sneeuw. Ik krijg echt gigantisch veel zin in de Kerst en in Oud & Nieuw door dit weer. En als ik zo nadenk duurt dat niet eens meer lang. Over drie weekjes zit ik al te gourmetten met mijn ouders!

8 opmerkingen:

  1. veel beterschap, het heerst behoorlijk zelf ben ik ook best beroerd

    hopelijk knap je snel weer op zodat je lekker met de honden door de sneeuw kan spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! Wees wel snel met in de sneeuw spelen. Vandaag nog een ijskoude dag, in het weekend alweer dooi.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij dit weer krijg ik ook altijd zo'n zin in kerst! Oud en nieuw vind ik stiekem niet zo bijzonder, dus dat sla ik liever over ;)
    Maar natuurlijk heeeel veel beterschap! Hoop dat je er snel over heen komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is rotweer ja :(
    Ik heb steeds last van mijn buik... pijn en gerommel. bah. Buikgriepje ofzo. Nou ja, gaat wel weer een keer over! Hoop dat jij je inmiddels ook weer wat beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! <3

    haha mijn hond is ook gek op sneeuw dan gaat ze heel hard rennen er door en met haar kop in de sneeuw heel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hiii,

    www.livelaughlove-sanne.blogspot.com
    follow back?
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waar blijven de blogs?:)!
    je schrijft leuk;)!
    leuke layout ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Snif snif...

Goedemorgen! Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de reacties die ik krijg op mijn vorige blogjes. Nooit gedacht dat het al 'zo...