dinsdag 30 november 2010

Sneeuw!

Het is hier weer aan het sneeuwen! Gezellig. Gelukkig zit ik binnen met de verwarming aan want brrr... wat is het koud! Moest er natuurlijk wel meteen even fotootjes van maken en dit is het resultaat! Gezellig he! Ik kan dan ook niet wachten totdat het Kerst is. Gezellig met mijn ouders gourmetten. Wat gaan jullie eigenlijk allemaal doen met Kerst en Oud & Nieuw?

Momenteel zit ik ziekjes thuis met de griep. Snotneus, keelpijn... je kent het wel. Dus ik kruip vanavond lekker op tijd in mijn bedje om snel weer beter te worden. Nu kijk ik maar lekker de hele tijd naar de sneeuw buiten... Je moet wat he ;-) Voor de rest weet ik niet veel meer te vertellen, dus dit was het dan voor vandaag!

Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Gezellig al die sneeuw.
    En nu maar hopen op een witte Kerst.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de sneeuw. Weer.nl voorspelt dat zaterdag de dooi invalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Den Haag is het al bijna weg :( Ik ga kerst gezellig met mijn ouders en mijn broer vieren!

    Jill van Sweetie-Fashionista's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo , bedankt om volger van mijn blog te worden , ik deed het zelfde bij het jouwe !
    groetjes en hopelijk tot volgs hé !
    maak er maar een leuke babbelblog van !

    BeantwoordenVerwijderen

Snif snif...

Goedemorgen! Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de reacties die ik krijg op mijn vorige blogjes. Nooit gedacht dat het al 'zo...